فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان

دسته بندی :بابکت ۲ مهر ۱۴۰۲ شادی دولتشاهی 191
مشخصات و قیمت فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان

فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان به دهیاری چنگی توسط ایران بابکت

در دنیای صنعت و ساختمانی، ابزارها و ماشین‌آلات کوچک و کارآمدی که بتوانند وظایف مختلفی را با قدرت و کارایی انجام دهند، اهمیت زیادی دارند. یکی از این ابزارهای چند منظوره، مینی لودر 781 دراج می‌باشد که توسط شرکت دراج کویر رفسنجان تولید می‌شود. این ماشین با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت ایران بابکت با تکیه بر تجربه و تخصص خود در زمینه ماشین‌آلات صنعتی و ساختمانی، به عنوان یکی از نماینده رسمی شرکت دراج کویر رفسنجان، مفتخر به فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان به ارگان ها، شهرداری ها، دهیاری ها، کارخانه ها سازمان های مختلف است. دهیاری چنگی نیز یکی از مشتریان ایران بابکت و خریداران مینی لودر 781 دراج است.

همچنین بخوانید:

مینی لودر فوریوز UZ1050، جدیدترین بابکت فور یوز ایرانی با تکنولوژی برتر جهانی

نمایندگی فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان


مشخصات فنی مینی لودر دراج 781 دراج رفسنجان

شرکت ایران بابکت با افتخار به عنوان نماینده رسمی فروش مینی لودر 781 دراج کویر رفسنجان، با تخصص و تجربه خود در زمینه ماشین‌آلات صنعتی و ساختمانی، به عنوان مرجعی قابل اعتماد در زمینه تأمین و ارائه خدمات مرتبط با این دستگاه‌ها در بازار ایران شناخته می‌شود. این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت برتر و تعهد به رعایت استانداردهای بین‌المللی، به مشتریان این امکان را می‌دهد که با خیالی آسوده، مینی لودر 781 با بالاترین کیفیت را از طریق شرکت ایران بابکت تهیه نمایند. در ادامه ویژگی ها و مشخصات فنی این مینی لودر را مشاهده می فرمائید.

موتور مینی لودر دراج 781

نوع موتور DEUTZ FM 2011
تعداد سیلندر 4
حجم موتور (سی سی) 3100 cc
قدرت موتور (کیلو وات / قوه اسب) 50.7Kw(68hp)
ظرفیت مخزن سوخت (لیتر) 112.5 liters

سیستم هیدرولیک مینی لودر بابکت  doraj 781

حداکثر فشار پمپ هیدرولیک (بار) 210 bar
حداکثر دبی پمپ هیدرولیک (لیتر بر دقیقه) 70 L/min
ظرفیت سیستم هیدرولیک  94.5 liters

مشخصات ظاهری مینی لودر 781 دراج

نیروی در حین کار (SAE) (کیلوگرم) 870 Kg
بار کله کردن (SAE) (کیلوگرم) 1700 Kg
نیروی باربری (SAE) (کیلوگرم) 3020 Kg
باکت (SAE) (کیلوگرم) 2250 Kg
وزن دستگاه (کیلوگرم) 2800 Kg
سرعت حرکت (کیلومتر بر ساعت) 12 Km/h
زمان بالا بردن باکت (در حالتی که باکت پر می شود) (ثانیه) 4.54 s
زمان پایین آوردن باکت  2.11 s
زمان خالی کردن باکت (ثانیه) 2.49 s
زمان بازگشت به حالت اولیه (ثانیه) 2.1 s
تایرهای استاندارد 12.5×16.5 – 8ply


قیمت فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان صفر کارخانه

مزایای خرید مینی لودر 781 دراج رفسنجان

مینی لودر 781 شرکت دراج کویر رفسنجان با قدرت و کارایی بالا، ویژگی‌های مناسبی برای استفاده در صنایع مختلف دارد. از کشاورزی و ساختمان سازی تا راهسازی و صنایع هوافضا و کشتیرانی، این ماشین چند منظوره می‌تواند در انجام وظایف متنوع به افراد و سازمانها کمک کند. درواقع به عنوان یک ابزار اساسی در صنعت، مینی لودر 781 دراج نقش مهمی در تسهیل و بهبود فرآیندهای مختلف دارد و به توسعه صنایع مختلفی کمک می‌کند.

ایران بابکت مرجع رسمی و معتبر فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان

در این بخش مزایا و ویژگی های مینی لودر 781 دراج رفسنجان را ذکر خواهیم کرد:

  • موتور قدرتمند: مینی لودر 781 دراج از یک موتور دیزل دویتس آلمان با توان 92 اسب بخار بهره می‌برد. این موتور با 4 سیلندر و حجم 3100 سی‌سی، از قدرت و کارایی بالایی برخوردار است.
  • ظرفیت بارکشی: این مینی لودر با وزن 2800 کیلوگرم، قابلیت حمل بارهای سنگین تا 1700 کیلوگرم را دارا می‌باشد. این ویژگی آن را به یکی از ابزارهای کارآمد در صنعت ساختمانی و حمل و جابجایی مواد تبدیل کرده است.
  • سرعت حرکت: با سرعت حرکت 12 کیلومتر بر ساعت، مینی لودر 781 دراج به سرعت و کارایی در اجرای وظایف مختلف کمک می‌کند.
برای آشنایی با مینی لودر 761 دراج رفسنجان روی لینک زیر کلیک کنید:

مینی لودر بابکت 761 دراج رفسنجان

خرید و فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان

ایران بابکت؛ نماینده رسمی فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان

مینی لودر 781 از شرکت دراج کویر رفسنجان با قدرت و کارایی بالا، ویژگی‌های مناسبی برای استفاده در صنایع مختلف دارد. این ماشین چند منظوره، از کشاورزی و ساختمان سازی تا راهسازی، صنایع هوافضا و کشتیرانی، قابلیت ارائه خدمات در دستگاه‌های متعدد را فراهم می‌آورد. با این ویژگی‌های منحصر به فرد، مینی لودر 781 به افراد و سازمان‌ها در انجام وظایف متنوع در صنایع گوناگون کمک می‌کند.

به عنوان یک ابزار اساسی در صنعت، این ماشین چند منظوره نقش مهمی در تسهیل و بهبود فرآیندهای مختلف دارد. با قابلیت اجرای وظایف مانند جابجایی مواد، حمل و نقل بار، حفر کردن، و لاستیک‌کشی، فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان به دلیل انعطاف‌پذیری و کارایی خود، به توسعه صنایع مختلف کمک موثری می‌نماید و در ایجاد بهره‌وری بالا و کاهش هزینه‌ها نقش بارزی ایفا می‌کند

ایران بابکت به عنوان یک شرکت معتبر در صنعت فروش انواع ماشین‌آلات صنعتی و ساختمانی و اولین و برترین تولید کننده جارو صنعتی مینی لودربابکت، جارو پشت بند تراکتور، انواع برف روب و غیره در ایران شناخته می‌شود. این شرکت با سالها سابقه در زمینه تولید و توزیع انواع جلوبند، عقب بند و فروش انواع ماشین‌آلات با کیفیت بالا، به عنوان یکی از پیشروهای صنعت، به ارائه محصولاتی با تکنولوژی پیشرفته و به‌روز معروف است.

شرکت ایران بابکت با افتخار نماینده رسمی فروش مینی لودر 781 و مینی لودر 761 از شرکت دراج کویر رفسنجان در بازار ایران می‌باشد. ایران بابکت به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای تأمین و ارائه این مینی لودر با ویژگی‌های برجسته به مشتریان در سراسر کشور معتبری محسوب می‌شود.

قیمت فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان کارکرده

چرا باید مینی لودر دراج را از ایران بابکت بخریم؟

شرکت ایران بابکت به عنوان نماینده رسمی فروش مینی لودر 781 شرکت دراج کویر رفسنجان، با توجه به تخصص و تجربه در عرصه ماشین‌آلات صنعتی و ساختمانی، مرجعی مطمئن برای تأمین و خدمات مرتبط با این ماشین‌آلات در بازار ایران می‌باشد. خرید مینی لودر دراج از شرکت ایران بابکت به مشتریان امکان دسترسی به بالاترین کیفیت و خدمات ارزشمند را فراهم می‌کند. برخهی از مهم ترین مزایای خرید مینی لودر دراج رفسنجان از ایران بابکت شامل موارد زیر است:

  • تأمین محصول با کیفیت: شرکت ایران بابکت با توجه به همکاری مستقیم با شرکت دراج کویر رفسنجان، اطمینان از تأمین مینی لودر 781 با کیفیت عالی و مشخصات فنی دقیق را به مشتریان می‌دهد.
  • تحویل به موقع: شرکت ایران بابکت در زمینه فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان به تعهد خود در تأمین و تحویل به موقع محصولات اعتبار داده و مشتریان را از انتظاراتشان راضی نگه می‌دارد.
  • مشاوره فنی: مشتریان می‌توانند از مشاوره فنی توسط تیم متخصص شرکت ایران بابکت برای انتخاب مینی لودر مناسب برای نیازهای خود بهره‌برند.

فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان

فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان

مینی لودر 781 دراج رفسنجان با برخورداری از موتور دیزل قدرتمند و ظرفیت بارکشی بالا، در امور و مصارف مختلفی از جمله کشاورزی، ساختمان سازی، راهسازی، خدمات صنعتی، صنایع هوافضا و کشتیرانی کاربردهای گسترده‌ای دارد. شرکت ایران بابکت به عنوان نماینده معتبر و رسمی شرکت دراج رفسنجان، تضمین می‌کند که مشتریان به محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه‌ای دست خواهند یافت.

برای اطلاع از قیمت و خرید و فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان به وب سایت ایران بابکت به مراجعه کنید. همپنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمائید:

  • ارتباط مستقیم با کارشناس فروش (مهندس جانبهان): 09123002274

فروش مینی لودر 781 دراج رفسنجان | سایر محصولات ایران بابکت

ایران بابکت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

شادی دولتشاهی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: